Cikkek
A soltvadkerti borok előállításának és fogyasztásának aktuális kérdései
Megjelent:
2014-12-31
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2014 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Lendvai, E., & Nagy, A. (2014). A soltvadkerti borok előállításának és fogyasztásának aktuális kérdései. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 125-131. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/18
Absztrakt
Összességében megállapítható, hogy bár a fogyasztók részéről nő az érdeklődés az alföldi borok iránt, de még hosszú út vezet a régi jó hírnevének visszaállításáig. Ennek első lépéseként tekinthetünk arra, hogy Frittman János soltvadkerti borász 2007-ben megkapta az „Év bortermelője” címet. A helyi borászok a megoldást a borok minőségének javításában és aktívabb marketing tevékenységben látják. Reméljük, hogy mind a hazai, mind a nemzetközi borversenyeken elért sikerekkel, és az új fejlesztésekkel jó úton haladnak e felé.