Mérnökpedagógia
Mérnöktanár-képzés – Tanárjelöltek önértékelése
Megjelent:
2020-12-10
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2020 Rita Nagyné Kondor
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Nagyné Kondor, R. (2020). Mérnöktanár-képzés – Tanárjelöltek önértékelése. International Journal of Engineering and Management Sciences, 5(3), 1-11. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2020.3.1.
Beküldött 2020-07-03
Elfogadott 2020-08-13
Publikált 2020-12-10
Elfogadott 2020-08-13
Publikált 2020-12-10
Absztrakt
A mérnöktanár-képzésből kerülnek ki a szakképzés leendő tanárai. A mérnöktanár-képzés végén e hallgatóknak önértékelést kell írniuk a legjelentősebb tapasztalataikról. Jelen cikk a leendő mérnöktanárok önértékelésének fejlődésével foglalkozik a szakképző iskolákban folytatott tanítási gyakorlat után. A képzés hallgatói különféle készségeik fejlődéséről számoltak be, illetve az eredmények szerint a hallgatók úgy vélik, hogy a tanítási gyakorlat nagyon jelentős hozzáadott értéket képviselt a képzésükben és a jövőbeli szakmájukban.