Menedzsmenttudományok

Vevő – beszállító kapcsolatok és jellemzőik az autóiparban

Megjelent:
2016-06-20
Szerzők
Megtekintés
Licenc

Copyright (c) 2016 by the authors

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Morauszki, K., & Lajos, A. (2016). Vevő – beszállító kapcsolatok és jellemzőik az autóiparban . International Journal of Engineering and Management Sciences, 1(1), 1-12. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2016.1.33.
Absztrakt

A szerzők különböző hazai és nemzetközi háttérirodalom feldolgozásával adnak rövid áttekintést arra vonatkozóan, hogy milyen kapcsolattípusokról beszélhetünk az autóiparban. Melyek azok a formák, amelyeket a felek jobban preferálnak, elterjedtebbek, továbbá milyen megkülönböztető jegyeket viselnek az egyes kapcsolati formák. A vevő – beszállító kapcsolatok alapvető kérdése, hogy a vevők miként kezelik beszállítóikat, mint partnereiket. A beszállítói kapcsolat akkor igazán értékes, ha nem csak egyszerű termékszállításról beszélünk, hanem pozitív partnerkapcsolat alakul ki a két fél között. A tanulmány célja egy irodalmi áttekintés, mely a kutatási témakör elméleti alapjait hivatott összefoglalni, ezáltal egyfajta kiinduló pontot jelent a gyakorlati alkalmazás során.

Adatbázis logók