Menedzsmenttudományok

Leadership vizsgálat módszertani megalapozása a felsőoktatásban

Megjelent:
2016-06-10
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
-
Licenc

Copyright (c) 2016 by the authors

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Balla, T. (2016). Leadership vizsgálat módszertani megalapozása a felsőoktatásban . International Journal of Engineering and Management Sciences, 1(1), 1-11. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2016.1.5.
Absztrakt

A jelenlegi felsőoktatási és piacorientált közegben a felsőoktatási intézményeknek is követniük kell a változásokat, melyeket fel kell tudniuk mérni és azokra mielőbb reagálni. A felsőoktatási intézmények vezetőinek olyan személyes képességekkel kell rendelkezniük, amelyek birtokában hozzá tudnak járulni az intézmény eredményességéhez, valamint képesek motiválni az intézmények munkatársait. Jelen tanulmány célja, hogy feltárja milyen mérési modell alkalmazása lehet eredményes a felsőoktatási intézményekben, amely alapján meghatározhatóak azon vezetői kompetenciák, viselkedések, tulajdonságok, amelyek hozzájárulhatnak az intézmény eredményes működéséhez, valamint a felsőoktatásban tapasztalt versenyben a fennmaradáshoz.

Adatbázis logók