Természettudományok és mérnökpedagógia

Egyetemi hallgatók tanulási szokásairól

Megjelent:
2024-09-30
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2024 Boglárka Burján-Mosoni, Adrienn Vámosiné Varga

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Burján-Mosoni, B., & Vámosiné Varga, A. (2024). Egyetemi hallgatók tanulási szokásairól. International Journal of Engineering and Management Sciences, 9(3), 109-117. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2024.023
Absztrakt

Vajon milyen elektronikusan elérhető tartalmakat preferálhatnak a hallgatók? Kérdőíves felmérést végeztünk, melyben rákérdeztünk az egyetemi hallgatók tanulási szokásaira: hol, hogyan, kivel, mikor, mennyit, honnan tanulnak? Használnak-e problémamegoldó szoftvereket? Tájékozódnunk kell róla, hiszen a tanulási szokások, stratégiák jelentősen megváltoztak az utóbbi években. A kérdőívre adott válaszokat figyelembe véve felhívjuk a figyelmet néhány oktatási színvonalat javító tevékenységre.

Hivatkozások
  1. Cherif, A., Movahedzadeh, F., Adams, G., and Dunning, J. (2013). Why Do Students' Fail: Student's Perspectives. In: A Collection of Papers on Self-Study and Institutional Improvement 2013. Higher Learning Commission, Chicago (35-51).
  2. Cherif, A., Siuda, A., Movahedzadeh, F., Cannon, C., and Ayesh, S. (2014). College Students' Use of YouTube Videos In: Learning Biology and Chemistry Concepts. Pinnacle Educational Research & Development, Vol. 2 (6):2-15. https://pjpub.org/Abstract/abstract_perd_149.htm
  3. Mohammad Afshin Afshar, Alireza Jafari, Fariba Heshmati, Farahnaz Movahedzadeh, Abour H. Cherif, Instructional Strategies for Motivating and Engraining Generation Z Students in Their Own Learning Process, Journal of Education and Practice, ISSN 2222-1735 (Paper) ISSN 2222-288X (Online) DOI: 10.7176/JEP, Vol.10, No.3, 2019
  4. Fesol, S. F. A., Salam, S., Osman, M., Bakar, N., & Salim, F (2016). Learning style approaches for gen Y: An assessment conducted in a Malaysian technical university. Pertanika Journal of Social Sciences and Humanities, 24(4).
  5. Dumitrita Iftode, Generation Z and Learning Styles, in SSRN Electronic Journal January 2019 DOI: 10.2139/ssrn.3518722
Adatbázis logók