Évf. 3 szám 5 (2018)
Természettudományok

Színkülönbség-érzékelő képesség mérése és fejlesztése középiskolás tanulók körében

Megjelent december 10, 2018
Erika Perge
Debreceni Egyetem, Műszaki Kar, Műszaki Alaptárgyi Tanszék
pdf

APA

Perge, E. (2018). Színkülönbség-érzékelő képesség mérése és fejlesztése középiskolás tanulók körében . International Journal of Engineering and Management Sciences, 3(5), 58–70. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2018.5.7.

A “Színérzékelés” című foglalkozás a Debreceni Egyetem „Debrecen Venture Catapult"című EFOP-3.6.1-16-2016-00022 számú projektje keretében valósul meg. A foglalkozás célja a tanulók színérzékelési képességének, valamint a színekkel történő kommunikációs képességnek a fejlesztése. Programunkat a műszaki felsőoktatásban potenciálisan továbbtanuló középiskolások számára ajánljuk. Ebben a cikkben bemutatásra kerül a középiskolát végzett tanulók világosságkülönbség-érzékelő képességének és a telítettségkülönbség-érzékelő képességének mérési eredménye, valamint a kutatás részét képező, a képességfejlesztéshez kidolgozott eszközök és azok alkalmazási módjai.