Évf. 3 szám 4 (2018)
Menedzsmenttudományok

A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban

Megjelent szeptember 30, 2018
Adrián Nagy
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Gazdálkodástudományi Intézet
Dániel Molnár
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar
Ketrin Szikszai-Németh
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
pdf

APA

Nagy, A., Molnár, D., & Szikszai-Németh, K. (2018). A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban. International Journal of Engineering and Management Sciences, 3(4), 485–494. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2018.4.40.

Jelen kutatásunk célja az influencerekkel való együttműködés, mint az egyik legújabb marketing eszköz jelentőségének kiemelése. Cikkünk segítséget kíván nyújtani a márkáknak és a véleményvezéreknek a szakirodalom által is említett olyan kritikus helyzetekben, mint az eredményesség mérése folyamán felmerülő problémák vagy a megfelelő stratégiai partnerek megtalálása. A számos potenciális kutatási terület közül a jövőben mi a sportolók selfbrandingjét szeretnénk vizsgálni és ezáltal megtalálni azokat kulcsfontosságú tényezőket, amelyek megkülönböztetik az influencereket a többi embertől.