Interdiszciplináris

Az Integratív Diszlexia-terápia

Megjelent:
February 15, 2023
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2023 Egészségügyi Innovációs Szemle

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Az Egészségügyi Innovációs Szemle folyóiratban megjelenő cikkek szabadon megoszthatók, másolhatók az anyagok bármilyen megjelenési formájában a "CC Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0" licenszben szereplő szabályok betartásával.

A cikkek változtatás nélkül terjeszthetők, és kereskedelmi felhasználásuk tilos.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Schéder, V. (2023). Az Integratív Diszlexia-terápia. Egészségügyi Innovációs Szemle, 2(1), 2-13. https://doi.org/10.56626/egis.v2i1.12118
Absztrakt

A jelen tanulmányban egy olyan, komplex mozgásgyakorlatokkal támogatott olvasási készséget fejlesztő programot mutatunk be, amelyet diszlexiás és/vagy diszgráfiás gyermekek számára javasolunk reedukációs céllal. A program két korosztályt szólít meg: egyrészt 2-3-4. osztályos kisdiákokat, másrészt felső tagozatosokat és középiskolásokat. Saját módszerünk a tudományban eddig ismeretlen (nóvum), melynek hatékonyságát eddigi kedvező gyakorlati tapasztalataink és egy pilot-kutatás eredményei támasztják alá.