Természettudományok és mérnökpedagógia

Mérnöktanár-képzés – Taneszközök kiválasztása

Megjelent:
2023-06-30
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2023 Rita Nagyné Kondor

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Nagyné Kondor, R. (2023). Mérnöktanár-képzés – Taneszközök kiválasztása. International Journal of Engineering and Management Sciences, 8(2), 89-96. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2023.2.10.
Beküldött 2023-02-09
Elfogadott 2023-06-16
Publikált 2023-06-30
Absztrakt

A mérnöktanár-képzésből kerülnek ki a szakképzés leendő tanárai. A diákoknak a tanulás javítása érdekében megfelelő oktatási eszközökre van szükségük, melyek elősegítik az interakciót és ösztönző tanulási környezetet biztosítanak.  Jelen cikk a leendő mérnöktanárok taneszköz választásával és használatával foglalkozik a szakképző iskolákban folytatott tanítási gyakorlat után.

Hivatkozások
  1. Középiskolában digitálisan: hogyan válasszunk eszközöket?, 2020. https://moderniskola.hu/2020/11/kozepiskolaban-digitalisan-hogyan-valasszunk-eszkozoket/ letöltve: 2023.02.08.
  2. Nagy S. (1993) Az oktatás folyamata, Budapest, Volos Bt. ISBN 963 04 3128 9
  3. Nagy-Kondor R. (2020) Mérnöktanár-képzés – Tanárjelöltek önértékelése, International Journal of Engineering and Management Sciences, pp. 1-11. DOI: 10.21791/IJEMS.2020.3.1
  4. Nagy-Kondor R. és Esmailnia S. (2022) Development of Spatial Ability Extra Tasks (SAET): Problem Solving with Spatial Intelligence, Quality & Quantity, pp. 1-18. DOI: 10.1007/s11135-021-01284-7
  5. Nagyné Kondor R. és Sipos D. (2020) Mérnöki és innovációs készségek fejlesztése, International Journal of Engineering and Management Sciences, 5(2), pp. 364-369. DOI: 10.21791/IJEMS.2020.2.42
  6. Nagy-Kondor R. és Szíki G. Á. (2013) Engineering Applications in the Teaching of Mathematics II, Debreceni Műszaki Közlemények, 1, pp. 57-60.
  7. Petriné Feyér J. (2003) ’Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei’, In: Falus, I.: Didaktika – Elméleti alapok a tanítás tanulásához, Budapest, Nemzeti tankönyvkiadó Rt. ISBN 963 19 4455 7.
  8. Szanyi G., Nagyné Kondor R. és Sipos D. (2019) Módszertani gyakorlatok a mérnökképzésben, DE MK, ISBN 978 963 490 103 7
  9. Szíki G. Á., Nagyné Kondor R. és Kézi C. (2017) Alkalmazásorientált matematikaoktatás a DE Műszaki Karán, International Journal of Engineering and Management Sciences, 2(2), pp. 36-42. DOI: 10.21791/IJEMS.2017.2.4
  10. Sánta Ferencné Hidvégi É. (2020) https://learningapps.org/13470042 letöltve: 2023.06.12.
Adatbázis logók