No. 33 (2009)
Articles

Efficiency evaluation of service marketing at a Hungarian telecommunication company

Published June 5, 2009
Katalin Kalmár
Debreceni Egyetem Agrár- és Műszaki Tudományok Centruma, Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar, Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet, Debrecen
László Kárpáti
Debreceni Egyetem Agrár- és Műszaki Tudományok Centruma, Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar, Gazdálkodástudományi Intézet, Debrecen
pdf

APA

Kalmár, K., & Kárpáti, L. (2009). Efficiency evaluation of service marketing at a Hungarian telecommunication company. Acta Agraria Debreceniensis, (33), 41–47. https://doi.org/10.34101/actaagrar/33/2850

The article discusses the marketing effectivity of a communication service at a Hungarian telecommunication company. The main target is to establish economic effectivity of the enchanced promotion of the service. The basic metholodogy was the comparison of a new marketing plan and real figures of the planned period. The results of 2005 and 2006 show a very
positive financial effectivity of the surplus communication. Based on the results a further promotion is suggested.

Downloads

Download data is not yet available.