Keresés



Speciális keresési beállítások mutatása Speciális keresési beállítások elrejtése
A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban
Megjelent szeptember 30, 2018
485-494

Jelen kutatásunk célja az influencerekkel való együttműködés, mint az egyik legújabb marketing eszköz jelentőségének kiemelése. Cikkünk segítséget kíván nyújtani a márkáknak és a véleményvezéreknek a szakirodalom által is említett olyan kritikus helyzetekben, mint az eredményesség mérése folyamán felmerülő prob...lémák vagy a megfelelő stratégiai partnerek megtalálása. A számos potenciális kutatási terület közül a jövőben mi a sportolók selfbrandingjét szeretnénk vizsgálni és ezáltal megtalálni azokat kulcsfontosságú tényezőket, amelyek megkülönböztetik az influencereket a többi embertől.

Teljes absztrakt mutatása
495
434
1 - 1 a 1 tételből